אין מה לדאוג… אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות שלך

מי עומד מאחורי Hii Mobile?
חברת "לונאמי מובייל בע"מ" הינה היזמית והמקימה של המותג Hii Mobile – מותג סלולר לצעירים.
את החברה מנהל יעקב קדמי, מומחה בינלאומי לשיווק, בעל נסיון רב שנים בארץ ובחו"ל בתחום הסלולר, ממקימי "פרטנר" והמותג "אורנג'" בישראל וממקימי חברות סלולריות בבעלות האצ'יסון העולמית באוסטרליה, אירופה וסקנדינביה.
מי יכול להצטרף ל Hii Mobile?
"Hii Mobile" הינו מותג סלולר הפונה לצעירים ושכזה מציע לצעירים הצעות ערך המתאימות להם
אבל בעיקרון כל אחד מבני המשפחה יכול להצטרף ,את בונוס נפח הגלישה יקבלו רק צעירים
 וסטודנטים אשר ישלחו אלינו את צילום תעודת הזהות/חייל סדיר/סטודנט.
האם יש התחייבות?
אתה חופשי מהתחייבות ובכל עת אתה יכול לבחור להתנתק
למשך כמה זמן המחיר בחבילות מובטח
המחיר בתוכניות שלנו מובטח לשנה ולאחר מכן עולה בהדרגה לפי התוכנית המפורטת בטבלה:

תקופה תוכנית  1+5 GB תוכנית  2+8  GB תוכנית  2+10  GB
12 חודש ראשונים 29 ₪ לחודש 39 ₪ לחודש 49 ₪ לחודש
החל מהחודש  ה 13
ועד החודש ה 24
39 ₪ לחודש 59 ₪ לחודש 69 ₪ לחודש
החל מהחודש ה 25 ואילך 59 ₪ לחודש 79 ₪ לחודש 89 ₪ לחודש
איך מצטרפים ל היי מובייל?
אפשרות ראשונה:
רוכשים את כרטיס ה SIM של Hii Mobile באחת מחנויות רשת "סופרפארם" בקמפוסים השונים או בחנויות נבחרות המפורטות ברשימה באתר.
נכנסים לאתר HIIMOBILE.CO.IL
מקישים על הכפתור "להפעלת ה-SIM  שרכשתי" ועוקבים  אחר ההוראות המופיעות באתר ובמארז כרטיס ה  SIM.
הרישום כולל שלושה שלבים פשוטים בהם תתבקשו:
לבחור אחת מהתוכניות המתאימה לכם
למלא את פרטיכם
לנייד את המספר שלכם או לבחור מספר חדש
למלא את פרטי כרטיס האשראי שלכם, בסיום תקבלו הודעת אישור הצטרפות למייל שלכם.
אפשרות שניה במידה ואין לכם כרטיס SIM:
נכנסים לאתר HIIMOBILE.CO.IL
מקישים על הכפתור  "עדיין אין לי SIM"

הרישום כולל שלושה שלבים פשוטים בהם תתבקשו: לבחור אחת מהתוכניות המתאימה לכם
למלא את פרטיכם
לנייד את המספר שלכם או לבחור מספר חדש
למלא את פרטי כרטיס האשראי שלכם
בסיום תקבלו הודעת אישור הצטרפות למייל שלכם והודעה נוספת ש כרטיס ה-SIM נשלח אליכם לכתובת שמילאתם – באמצעות דואר ישראל.
עם הגיע ה SIM אליכם, תתבקשו להפעיל אותו  באתר HIIMOBILE.CO.IL  עפ"י ההוראות המגיעות עם כרטיס ה-SIM  כולל ניוד המספר הקיים שלכם או בחירת מספר חדש.

כיצד נשלח כרטיס ה-SIM?
בתהליך הרישום לרשת "Hii Mobile"  תתבקשו לציין במדויק  את הכתובת בה תרצו לקבל את כרטיס ה-SIM באמצעות דואר ישראל,  זמן ההגעה המשוער של  כרטיס הSIM הוא עד 8 ימי עסקים.
איזה סוג SIM אני צריך (רגיל, ננו, מיקרו )?
ה-SIM שלנו מתאים לכל המכשירים יש עליו הנחיות איך להתאימו לכל גודל נדרש.
האם אני יכול לעבור עם המספר הסלולארי שלי?
בוודאי! ניתן לבצע ניוד של המספר שלך ל-Hii Mobile     וכך גם לשמור על מספרך. ברגע שתבצע ניוד ל-Hii Mobile יתבצע ניתוק של הקו שלך אצל המפעיל ממנו עברת אלינו. חשוב לנו  ליידע אותך שאם תבצע את תהליך הניוד דרכינו המספר שלך ישמר לך לאחר הניוד . אם תתקשר  לרשת בה אתה מנוי כיום ותבקש להתנייד אלינו המפעיל יבטל לך את המספר ולא תוכל לשמור אותו.
איך עוברים עם המספר הסלולרי שלי? (ניידות מספרים)?
אנחנו נדאג להעברה וניוד המספר שלך אלינו.
הנך רשאי לבקש להעביר ולנייד את המספר הסלולרי  שלך  רק אם המספר הינו בבעלותך האישית תהליך ניוד המספר הינו חלק מתהליך הפעלת ה SIM.
לידיעתך, לא ניתן לנייד מספרים אשר אינם בבעלותך ומספרים של ריסיילרים כגון: אנטל, תבור, פתרונות תקשורת, קורלנדר שירותי נהיגה וכו'
שים לב! אל תפנה לחברת הסלולר כדי להתנתק, אחרת תאבד את המספר. אנחנו נפנה עבורך לחברת הסלולר שלך ונבצע את העברת הקו.
האם אני יכול לבחור מספר חדש?
כן! תוכל לבחור מספר חדש עם הקידומת שלנו 050, בתהליך ההצטרפות באתר יוצגו לך מספר אפשרויות לבחירת המספר .במידה ותרצה לבדוק זמינות של מספר מסוים, ניתן לעשות זאת דרך מוקד השרות פלאפון בכוכבית. 169*
ניסית להתנייד ולא קיבלת קוד אימות בהודעת SMS?
אם אינך מקבל את קוד אימות יתכן וקיים חוסר התאמה בין הנתונים שמסרת לבין נתוני הבעלים הרשום למספר אותו אתה מבקש להתנייד.
אנא וודא שהמספר המבוקש רשום על שמך ושהפרטים שמסרת נכונים. ניתן לקבל סיוע במוקד שרות הלקוחות בכוכבית. 169*
האם יש לכם קו "כשר" ?
לא אנחנו לא מספקים קווים כשרים

 

יש לי עדיין תשלומים בכרטיס אשראי שאני משלם עבור המכשיר הסלולרי שלי, מה קורה כשאני עובר לHii Mobile?
במידה והמכשיר נרכש בכרטיס אשראי כל התשלומים עבורו  ימשיכו לרדת באותו אופן גם לאחר שתעבור ל Hii mobile ולא יחייבו אותך על כל היתרה בתשלום אחד.
למעשה התשלום והחלוקה לתשלומים נעשה  מול חברת האשראי ולא מול החברה ממנה קנית את המכשיר ולכן המעבר אלינו לא ישפיע על המשך התשלומים.
עשיתי ניידות מספרים, האם הטלפון שלי ממשיך לעבוד בזמן הביניים עד לקבלת ה-sim  בדואר?
כן. הטלפון ממשיך לפעול ברשת הקיימת עד לקבלת הSIM מאתנו והפעלתו על ידך.
האם אתם מפעיל וירטואלי? האם יש לכם רשת עצמאית? האם הכיסוי ארצי?
אנו בחרנו להתארח   על גבי רשת פלאפון , לפלאפון יש רשת דור 4 מהירה ומתקדמת הפרוסה ברחבי  הארץ
האם ניתן לשלם בכל אמצעי התשלום?
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי ישראלי בלבד. על כרטיס האשראי להיות על שם בעל הקו בלבד?
ממי אני מקבל את החשבונית?
את החשבונית בגין השימוש החודשי את מקבל מחברת פלאפון ומשלם לה ישירות
מה עליי לעשות עם ה-SIM שהזמנתי דרך הדואר לא הגיע תוך מספר ימים? במידה ולא קיבלתי את כרטיס ה-SIM, למי פונים?
אנא צור עם מוקד השירות בטלפון 1-800-050-333 או 169* ברשת פלאפון
איך אני יכול להתקין או להסיר שירותים שונים?
יתן להתקין או להסיר שירותים שונים  באמצעות מוקד השרות הרגיל של פלאפון, חלק מהשירותים ניתן לבצע עצמאית דרך אתר שרות עצמי של פלאפון או באמצעות אפליקציית " פלאפון שלי "
איך ניתן לרכוש כרטיס SIM נוסף ולהוסיף קו נוסף כולל מספר?
ניתן לבצע זאת באתר  HIIMOBILE.CO.IL  או לרכוש כרטיס  SIM של Hii Mobile ברשת סופרפארם  או בחנויות בקמפוסים להיכנס לאתר  HIIMOBILE.CO.IL  ולהפעילו
היכן ניתן לעדכן פרטים אישיים כולל כרטיס אשראי?
באתר שרות עצמי של פלאפון או במוקד השרות של פלאפון
היכן אני יכול למצוא את החוזה שלי ?
נשלח אליך במייל בעת ההצטרפות, ניתן לקבל פרטים על התכנית שלך באתר שרות עצמי או לפנות למוקד שרות הלקוחות של פלאפון
האם אני יכול להחליף בין החבילות?
כמו בכל חברה, ניתן לעבור בין תוכניות (כרוך בתשלום דמי מעבר בסך 99 ₪)
איך אני מבטל עסקה?
דרך מוקד שרות הלקוחות של פלאפון החלפת SIM – ניתן להחליף את הכרטיס ה SIM במרכזי השרות של פלאפון
איך אני יכול לבדוק את מצב החשבון שלי?
באתר שרות עצמי של פלאפון או באפליקציית "פלאפון שלי"
היכן אני יכול לראות את חשבוניות אחרונות שלי?
באתר שרות עצמי של פלאפון